wtorek, 22 października 2013

Roczek Basi :)

Witam serdecznie w ten piękny jesienny dzień, słonko wyciąga z domu a ja nieśmiało nos wychylam i chowam a wszystko przez to że po weselu oczywiście dopadło mnie przeziębienia i nie mogę się go pozbyć. Czasu jednak nie marnuję i już przygotowuję się do zbliżających się świąt, dziś jednak nie będzie kartek na tą okazję, mam do zaprezentowania karteczkę urodzinową, o którą poprosiła mnie znajoma. Nieco poszalałam a oto efekt moich szaleństw :)






A środeczek kartki wygląda następująco :)




To tyle w temacie karteczki z okazji Roczku Basi :)

Dziękuję za miłe słowa i odwiedziny, zapraszam ponownie :)
A tym czasem zmykam do swoich obowiązków i trosk, życzę Wam miłego dnia :)

5 komentarzy:

  1. sliczna karteczka :)
    zdrówka zyczę i usmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tych roczków odrobinę więcej, ale karteczka mi się podoba:-)
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak rodzice Basi zachowają dla niej tą kartkę, to po latach będzie miała przepiękne wspomnienia :))))) Ściskam Aneczko bardzo mocno!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka oczywiście super, ale ten środek to po prostu rewelka. Chyba zpapuguję ;o)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)