czwartek, 22 sierpnia 2013

Ślubnie :)


Witajcie, dziś będzie wyjątkowo a może wreszcie tak jak być powinno otóż po długim lenistwie powoli wracam do klejenia kartek. Była potrzeba to i chęci się znalazły ;)
Oto rezultat tych powrotów



Pomysł zaczerpnięty z internetu a wykonanie oczywiście moje :)
Była potrzebna jedna ale jak mi się spodobało to lekko poszalałam i tak powstały w kolejności :)
1.)
 2.)
3.)

i środeczek



Mam nadzieję że Wam też się spodobały bo ja jestem z siebie dumna ;)

Dziękuję bardzo za odwiedziny i serdeczne przyjecie Rudiego, malec już rozrabia z Maksem i świetnie się dogadują, póki co mam nadzieję że jak podrośnie ta zabawa nie przekształci się w walkę. Na razie Maks jest cierpliwy i pozwala sobie wyrywać sierść całą paszczą ;)

Na dziś kończę i zmykam, może jeszcze coś stworzę, cierpię na niedosyt twórczy, muszę to nadrobić ;)
Miłego dnia pa pa :)

15 komentarzy:

  1. Piękne poczyniłas kartki slubne !
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki, podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia Kochana, fajnie, że tworzysz:-))))) Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne te kartki Aniu - czy można je od Ciebie nabyć? pilnie potrzebuję a chyba nie zdążę zrobić:(
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Basiu :) napisz proszę na andziaman@wp.pl ile kartek potrzebujesz

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Idealna na ślub, fantastyczne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki dziewczyny, też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful cards, you should definitely be proud of yourself (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnością przeczytałam dzisiejszego posta.Tak trzymaj:)Kartki pomysłowe.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne karteczki! Podpatrzę chętnie przy najbliższej okazji! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja! Bardzo mi się podobają. Piękne i wykorzystałabym takie jako zaproszenia ślubne. Super!
    Ściskam Aneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajny pomysł !!!
    są na prawdę urocze
    i cieszę się, że wrociła Ci ochota na twórcze szaleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu kartki są ślicznie, pięknie je wykonałaś:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)