środa, 5 czerwca 2013

:)

Witajcie, to znów ja :) sporo mnie tu ostatnio a wszystko dlatego że się sporo dzieje.
Wasza energia znów dała mi kopniaka do działania i tym sposobem znów nabrałam rozpędu :)
Dziekuję za każde słowo wsparcia oraz inne objawy tejże pięknej potrzeby jaką odczuwacie, dzieki Waszemu wsparciu i pomocy znów pozytywnie patrzę w przyszłość a nie ukrywam że już miałam chwile zwątpienia w powodzenie akcji. W końcu każdy kiedyś się wypala i powątpiewa...

Tak wiec zachęcam Was do odwiedzenia mojego Allegro tam nadal do nabycia Aniołanki za które bardzo serdecznie dziękuję autorkom i pomysłodawczyniom, ale także piękna biżuteria sutaszowa (której niestety sama nie potrafię) oraz piękne obrazy autorstwa Marleny Żachowskiej - Jaskulskiej . Oto one, w rzeczywistości są jeszcze piękniejsze. 









Proszę udostępniajcie link do mojego Allegro na swoich stronach i pomóżcie mi tym sposobem zdobyć pieniądze na leczenie.

Pytacie o miejsce i czas imprezy jaka w niedzielę ma się odbywać w Kargowej, po szczegóły maratonu zapraszam na stronę MTB
sama zaś dodam że wszystko odbywać się będzie przy Gimnazjum a rajd gdzieś po lasach ;) start głównego rajdu o godzinie 11 ja zaś z rękodziełem zamierzam być o godzinie 10. Zapraszam :)

6 komentarzy:

  1. Dobrze Aniu że się dzieje!Ma się dziać!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia link do allegro podany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe obrazy. Mam wrażenie jakby ktoś z nich na mnie patrzył...
    Allegrowy link dodany banerkowo:-)
    Powodzenia życzę na kiermaszu i tym podobnych:-)
    Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu powodzenia:)) na pewno będzie dobrze:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny to i kupiec się znajdzie :) Ja dla Ciebie w poniedziałek też wysyłam kilka skromnych notesów, cieszę się, że mogę się przyłączyć i jakoś pomóc. 3 mam kciuki za Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)