piątek, 3 maja 2013

Majówka

Witajcie, majówka nas nie rozpieszcza w tym roku, na świeżym powietrzu raczej nie ma przyjemności bynajmniej ja nie widzę takowej, dlatego też staram się wyjść na prostą i nadrabiam wszelkie zaległości. Znów wstawiłam kilka nowości na Allegro  - zapraszam  wielbicieli rękodzieła do licytacji oraz wszystkich którzy chcą wspomóc mnie w tym trudnym czasie i pomóc mi przybliżyć się do potrzebnej kwoty na leczenie.
Wczoraj podziałąłam znów nieco w papierkach a oto efekt mojej twórczej zabawy :)
Poleciały już w świat, mam nadzieję że spodobają się adresatom :)
















Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie i życzę miłego grillowania ;)










2 komentarze:

  1. Witaj Aniu! Piękne kartki wyszły spod Twojej ręki:-) Romantyczne i nostalgiczne. A grillować wcale nie grilluję, i to nie z powodu pogody. U nas co prawda zimno, ale słońce od trzech - czterech dni dzielnie i mocno nam świeci:-) Nie grilluję, bo choruję. Miesiąc bez anginy miesiącem straconym:-) Trzymaj się ciepło i dzielnie i do przodu:-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne te kartki, takie delikatne. na pewno ucieszą obdarowanych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)