środa, 13 marca 2013

Działa :)

Witajcie, mam dobre wieści nareszcie wprowadzono mnie do bazy danych i na stronie fundacji wreszcie mam swój profil, jeszcze bardzo uboga strona ale już jest :)

 http://dzieciom.pl/podopieczni/20270

Od tygodnia wołam o pomoc gdzie tylko się da i ku mojemu miłemu zaskoczeniu dostaję pomoc często z takich stron z których się nie spodziewałam. Potwierdza się stare powiedzenie - prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie :) Idąc tym tropem może wśród Was jest ktoś kto ma jakiś pomysł na to jak jeszcze można mi pomóc w zbiórce?
Za miesiąc odbędzie się w moim miasteczku charytatywna zumba dla mnie, po więcej informacji zapraszam na mój profil na Facebooku
Proszę rozpowszechniajcie mój apel i moje wołanie wśród swoich znajomych, pomóżcie mi wrócić do zdrowia :)

Dziękuję że jesteście ze mną choć ostatnio mój blog zmienił się diametralnie i nie jest tu tak pięknie i kolorowo jak miałam w pierwotnych zamysłach.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia a wszystkim Krystynom i Bożenom życzę wszystkiego najlepszego z okazji imienin :)

1 komentarz:

  1. Aniu,
    Wpłaciłam drobną kwotę. Trzymam kciuki za szybkie uzbieranie pieniążków. Podaję jeszcze tę stronę, przez którą można zbierać pieniądze. Jesteś bardzo dzielna, trzymaj się i nie daj tej paskudnej chorobie!
    Aylith

    https://www.siepomaga.pl/k/leczenie/c

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)