środa, 25 lipca 2012

Imieninowo :)

Dzień dobry........ ;)
To znowu ja :) jak mnie nie było to nie nie było a jak już się raz pokazałam to teraz się nie opędzicie ;) ale co ja poradzę że w najbliższym czasie zebrało się kilka okazji więc mam ręce zajęte karteczkami. Tak więc dziś są imieniny mojego brata- Krzysztofa i jego syna- Jakuba a na początku lipca były Weroniki czyli najmłodszej z rodziny M. ;) Dlatego też ciocia odpuściła już sobie brata ale dla dzieciaczków postanowiłam coś wczoraj sklecić i tym sposobem dobrze się bawiłam a buźka jak to ze mną bywa przy projektach dziecinnych, non stop mi się cieszy. Mam nadzieję że ich reakcja dziś wieczorem będzie podobna :)



Z tego rozpędu robiłam jeszcze jedną a dziś rano już jej nie było, mama sprzedała dla znajomego Krzysztofa szkoda tylko że nie zdążyłam dobrze jej obfocić, tak więc jakość wieczornych fotek pozostawia wiele do życzenia ale podobno bardzo się podobała i o to w tej zabawie chodzi :)





i więcej nie mam, pozostała w pamięci ;) ale mam za to więcej fotek czerwonej i niebieskiej w takim razie  podejdźmy nieco bliżej ;)






i jeszcze środek, przez małe zapomnienie wyszło tak a zobaczymy jaka będzie reakcja Kubusia gdy po pierwsze zobaczy tylko życzenia ;)



Kopertka na kasę wyjątkowo pod życzeniami, oj ciotka złośliwa ;))

Dobra dosyć na dziś bo pół nocy nie spałam a teraz zamiast spać wpycham w oczy zapałki ;) Jeszcze nigdy nie miałam takiej nocy, od 24 walczyłam żeby zasnąć udało mi się to chyba około 3:30 może to ta kawa którą wypiłam około południa, pierwsza od tygodnia ;)

Dziękuję za wszystkie miłe słowa pod poprzednim moim wpisem dotyczące zegara :)
Do następnego spotkania pa pa, teraz idę spać :)

6 komentarzy:

  1. urocze te karteczki
    przy okazji zapraszam na wymiankę

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki przecudnej urody!!! Cieszę się że tym razem szybciej wracasz do formy.Uściski !

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne, bardzo pomysłowe- podobają mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki swietne, podobaj mi sie bardzo... Cisze sie, ze dobrze sie czujesz... No i skladam juz dzis imieninowe zyczenia... Wszystkiego co najlepsze!!! Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie wykonalas te kwiatuszki!!!
    Kartki sa perfekcyjne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)