wtorek, 12 czerwca 2012

11 pytań

Do zabawy w 11 pytań zaprosiła mnie Judysia dziękuję za takie wyróżnienie :)


Oto zasady zabawy :


1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście.
4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.
 
 
A to moje odpowiedzi:
 

1.Lato czy zima? Oczywiście lato, uwielbiam ciepełko :)
2.Woda czy sok? Woda, od dziecka tylko nią mogłam się napić
3.Pieczywo białe czy ciemne? Ciemne, od kilku lat głównie własnego wypieku chleb pełnoziarnisty -PYCHA :)
4.Róże czy tulipany? Uwielbiam wszystkie kwiaty, wiosną tulipany a róże o każdej porze roku :)
5.Śpioch czy ranny ptaszek? Raczej nocny Marek i ranny ptaszek
6.Las czy łąka? Las - spacery po nim a w sezonie grzybki :)
7.Piłka nożna czy siatkówka? W tej chwili oczywiście piłka nożna ale ogólnie nie jestem zapalonym kibicem.
8.Aktywny wypoczynek czy lenistwo? Nawet jak lenistwo to aktywnie z igłą w dłoni ;)
9. Piwo czy wino? To zależy od nastroju i okazji, w tej chwili absolutna abstynencja :)
10.Zielony czy żółty? Zielony - działa na mnie  uspokajająco, dlatego mój dom tonie w zieleni kwiatów :)
11.Miś czy lalka? Dawno wyrosłam z misia i lalki ;) Kocham tylko jednego mojego misia Mareczka który ostatnio mi schudł ;)

A teraz moje pytania

1. Morze czy góry?
2. Ciacho własne czy z cukierni?
3. Kawa czy herbata?
4. Spodnie czy spódnica?
5. Horror czy komedia?
6. Radio czy telewizja?
7. Rybki czy chomik?
8. Rower czy samochód?
9. Owoce czy chipsy?
10. Wiosna czy jesień?
11. Pomidorowa czy ogórkowa?

Do zabawy zapraszam :

5. Edyta
7. Anenia
9. Anja
10. Beata
11. Ulkaaz


Mam nadzieję że chętnie weźmiecie udział w zabawie i jeszcze nie brałyście w niej udziału :)

Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod iryskami, zdradzę Wam że już zaczęłam tulipanki. Każdego dnia robię rano fotkę żeby pokazać jakie mam tempo. Ale już wkrótce znów nieco przyhamuję, dziś dzwonię i być może od jutra znów szpital, trzymajcie kciuki żeby było miejsce ;)
Witam nowe obserwatorki, bardzo mi miło że jest już Was okrągła 50 wiernych bywalczyń :)

Miłego dnia życzę i do następnego wpisu pa pa :)

5 komentarzy:

  1. Aniu dziękuję za zaproszenie do zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się ,że mnie zaprosiłaś do zabawy:) A kartkę możesz wysłać z każdego miejsca...szkoda ,że nie weźmiesz udziału w wymiance kartkowej:) A co do szpitala życzę zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to mnie ustrzeliłas:) w miarę możliwości i czasu chętnie wezmę udział w zabawie:) zdrówka życzę, powodzenia Kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję ;-)
    dużo zdróweczka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana! Pozdrawiam Cie bardzo serdecznie i oczywiscie mocno trzymam kciuki za powodzenie!!! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)